Helpoiten annat palautetta viereisellä palautelomakkeella. Halutessasi voit antaa palautetta myös puhelimitse soittamalla asiakaspalveluumme. Tavoitteemme on tunnistaa tyytymättömyyttä aiheuttavat asiat ja ymmärtää mitä seikkoja asiakkaamme arvostavat palveluissamme. Vastaamme tarvittaessa palautteeseesi noin 2-5 arkipäivän kuluessa. Mikäli palautteesi käsittely vie enemmän aikaa, ilmoitamme sinulle asian etenemisestä.


Jos emme ole reklamaatioasiassa onnistuneet löytämään ratkaisua, johon olet tyytyväinen, voit kuluttaja-asiakkaana saada tietoa ja apua kuluttajaneuvonnasta (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttaja voi myös saattaa asian kirjallisesti käsiteltäväksi Kuluttajariitalautakuntaan.


Kuluttajariitalautakunta antaa ratkaisusuosituksia ja voi jättää asian käsittelemättä, mikäli kuluttaja ei ole ensin ollut yhteydessä kuluttajaneuvontaan. Jos erimielisyydet saatetaan tuomioistuimen ratkaistavaksi, kanne on nostettava luotonottajan asuinpaikan käräjäoikeudessa, ellei luotonottaja halua nostaa kannetta luotonantajan kotipaikan käräjäoikeudessa. Muissa kuin kuluttajatapauksissa kanne voidaan nostaa myös Helsingin käräjäoikeudessa.